Title Image

Правила

1. Загальні правила
1.1 Ці правила регулюють відносини між ГОТЕЛЕМ (Palais Royal) та клієнтами – громадянами України, іноземними громадянами, юридичними особами під час здійснення готельної діяльності.
1.2 Оформлення проживання в готелі здійснюється на підставі пред’явлення документів, що посвідчує особу (паспорт або інший документ, що посвідчує особу).
1.3 Режим роботи ГОТЕЛЯ цілодобовий.
1.4 Час заїзду з 14:00. Час виїзду до 12:00
1.5 Гості, які не проживають у готелі, можуть відвідувати територію з 7:00 до 23:00 з обов’язковою реєстрацією у адміністратора готелю. Користування деякими послугами оплачується додатково.

2. Анулювання попередньої броні та повернення раніше оплачених сум
2.1 У разі, якщо Гість при гарантованому бронюванні, не скористався послугами готелю та своєчасно (за 24 години) не скасував бронювання, передоплата в сумі, що дорівнює вартості першої доби проживання в рамках умов заявки НЕ ПІДЛЕЖИТЬ ПОВЕРНЕННЮ.
2.2.Бронювання анулюється після 12 години наступного дня, якщо Гість не повідомив про зміну часу свого прибуття.

3. Плата за готельне обслуговування
3.1 Плата за послуги здійснюється в Українських гривнях, готівкою до каси готелю, міжнародною або національною карткою (дебетова чи кредитна), перерахуванням на розрахунковий рахунок;
3.2 У разі ненадходження коштів на розрахунковий рахунок готелю (при оплаті за безготівковим розрахунком) Гість зобов’язаний сплатити своє проживання готівкою, або кредитною карткою.
3.3 Плата за проживання в готелі стягується згідно із затвердженим прейскурантом. У разі затримки виїзду або раннього заїзду сплата за проживання стягується в такому порядку:
заїзду з 06:00 до 14:00 години – сплачується у розмірі 50% від вартості номера; до 06:00 — 100%
виїзд з 12:00 до 18:00 години — оплачується у розмірі 50% від вартості номера; після 18:00 — 100%
3.4. При достроковому від’їзді гостя з готелю залишок суми за проживання не підлягає поверненню.
3.5 Гість зобов’язаний сплатити використані одиниці міні-бару, додаткові послуги готелю та штрафи за псування майна або порушення правил проживання у період проживання або при виїзді.

4. З метою безпеки проживання в готелі Не дозволяється:
• користуватися в номері електричними приладами, за винятком дозволених до застосування;
• залишати у номері сторонніх осіб та передавати їм ключі від номера;
• зберігати легкозаймисті матеріали, зброю;
• розміщення із тваринами;
• курити у приміщеннях готелю. При першому порушенні з Гостя стягується штраф 1000 гривень. Повторне порушення – виселення.
• перебувати в готелі в алкогольному чи наркотичному сп’яніння;
• порушувати спокій інших гостей готелю;
• змінювати інтер’єр готелю, виносити рушники та інші надаваємі в користування предмети готелю, переставляти меблі в номері;
• виносити з кафе посуд, столові предмети, продукти та напої без попереднього погодження з адміністрацією.

5. Проживаючі зобов’язані:
• при виході з номера закривати крани з водою, вікна, вимикати світло та електроприлади;
• суворо дотримуватись правил пожежної безпеки;
• відшкодувати збитки у разі втрати, пошкодження або псування майна готелю. Оцінка завданих збитків проводиться на підставі акта «Про псування майна»;
• при відпочинку з дітьми потурбується про їхню безпеку.
• нести відповідальність за дії запрошених гостей;
• своєчасно та в повному обсязі оплачувати всі надані готелем послуги;
• після закінчення встановленого терміну проживання звільнити номер, здати ключ адміністратору служби розміщення;
• якщо Гість не звільнив номер, не продовжив термін свого проживання та відсутній у номері без можливості з ним оперативно зв’язатися, адміністрація готелю має право, зробити опис його майна, що знаходиться в номері та звільнити номер. Адміністрація повідомляє гостя за телефоном або електронною поштою про залишене майно та за бажанням гостя за додаткову плату надсилає Поштою;
• зберігання забутих речей відбувається протягом 3-х місяців.
• забезпечити доступ до номера працівників готелю протягом вашого терміну проживання, для проведення поточного прибирання та зміни постільної білизни.
• При вказівці табличкою, що вказує не турбувати — прибирання не відбувається.
• сповіщати адміністрацію готелю у разі несправності приладів, меблів та освітлення.

6. Права та обов’язки сторін:
• готель, за умови дотримання цих правил, гарантує Гостю право користування послугами, що надаються готелем;
• гість бере на себе зобов’язання щодо оплати послуг, що надаються готелем;
• готель не несе відповідальності за роботу міських комунікацій;
• адміністрація готелю не несе відповідальності за цінні речі, які не здані в камеру зберігання; — Гість, який виявив втрату, нестачу або пошкодження своїх цінних речей, негайно заявляє про це в службу прийому та розміщення;
• у разі недотримання вищевказаних правил, адміністрація має право достроково виселити Гостя. Винних може бути притягнуто до адміністративної відповідальності.